Cute Bunny Holding Heart

LilySlim Weight loss tickers

poniedziałek, 16 września 2013

Yay!! Kocham

Wpis dotyczy zupełnie czegoś z innej beczki. Na FB trafilam na sklep internetowy z zegarkami, ale jakimi. Niepowtarzalne wzory, kolory i nietuzinkowe połączenia szczegółów. Wykonane z niezwykłą dbałością o szczegóły, ręcznie tworzone i malowane wzory. To taka "mała bajka" na ręku. Designed in Korea. Ja już mam jeden i mam zamiar na nim nie zaprzestać. Już się zakochałam a Wy?







Koleżanki w pracy już wykazały zainteresowanie moim nowym zegarkiem, nawet panowie pytają gdzie go kupilam bo szukają prezentu dla swoich żon. Dziękuję The Mini Watch

6 komentarzy:

  1. Słodki! Ciekawe jaki będzie następny.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam "Midnight Cat Gold Mini Watch" i byłam równie podekscytowana rozpakowując paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Midnight Cat jest boski, będą dwie wersje - srebrny i złoty - ale złoty jest ladniejszy, szczęściara z Ciebie :-)

      Usuń
    2. No i najlepsze jest rozpakowywanie paczki ;-)

      Usuń
  3. Ohh, jaki uroczy *^-^* aż z ciekawości przejrzałam inne ich zegarki i muszę przyznać, że są naprawdę ładne i zwracające uwagę, całkiem fajny pomysł na prezent ;)) Chociaż sama o wiele bardziej wolę nosić zegarki mające sportowy design oraz te zwykłe, niewymyślne bez zbędnych elementów dekoracyjnych >u<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię zegarki ale inne, "zwariowane", nie mam ich dużo bo tylko trzy ale za to mocno wyszukane i w pracy tylko ja mam takie sa sa sa!!!

      Usuń