Cute Bunny Holding Heart

LilySlim Weight loss tickers

poniedziałek, 22 lipca 2013

Po drodze na Słowację

Jestem tak zaabsorbowana urlopem i atrakcjami, że nie mam czasu zajmować się lalkami, poza tym tu wszędzie są ludzie ale chyba bardziej zajęłam się robieniem zdjęć sobie niż lalkom. Oto trzy zdjęcia Emmy z przeprawy na stronę Słowacką, naprawdę nic szczególnego, było tak fajnie, że robiliśmy sobie z moim Z. zdjęcia no i mnóstwo, mnóstwo turystów, nie wyciągnę lalki przy nich.
Zdjęcie to zainspirowane blogiem elianki, na podobną fotkę natknęłam się jeszcze wcześciej kiedyś na jednym z zagranicznych blogów i wtedy tak mi się ono spodobało, że musiałam też mieć swoje, lalka szalenie fajnie wygląda na desce rozdz., spróbujcie sami. Ok no to my ściskamy mocno i dalej w drogę. Kisski



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz