Cute Bunny Holding Heart

LilySlim Weight loss tickers

poniedziałek, 10 lutego 2014

Własny kącik na Ziemi

Postanowiłam, że pokoik dla lalek zostaje ze mną, będzie należał specjalnie dla dwóch młodszych czyli Emmy i Bubble. Trochę zmieniłam aranżację. Na jednej ze ścianek umieściłam kolorowe literki a zaraz pod nimi nową fotografię w ramce Dalek
Na drugiej ściance stanął bobas Kewpie 
Mam wiele koleżanek posiadających domki dla lalek i zawsze panuje tam porządek a u mnie musi być bałagan bo tak widzę pokoiki dla lalek, uwielbiam gdy maleńkie rzeczy wręcz walają się po pokoju (może to odzwierciedlenie mnie samej??) 

Emma i Bubble mają kotka, powiem Wam w zaufaniu, że trochę sztywniak z niego, marzy mi się inny, najlepiej włochaty
Myślę, że im się podoba po tym jak skwitowały mój uczynek 
W tym momencie chciałabym podziękować Agnieszce za podpowiedź, gdzie można kupić malutkie Lego, dokładnie takie samo zobaczyłam pierwszy raz u niej i od razu pojawił się zachwyt. Dzięki Adze moje dziewczyny bawią się prawdziwymi klockami


Oho, zaczyna się ściemniać
Zapalamy więc lampki 
A jak zapada zmierzch nie ma jak surfowanie po internecie, można wtedy napotkać na tyle ciekawostek, odwiedzić blogi koleżanek i porobić zakupki w sieci - o nie, tylko tego nie róbcie! Tak, dobrze widzicie, to ten huge laptop, kupiony, bez znajomości angielskiego, na ebay'u 
Po całym dniu zabaw i godzin przy komputerze przyszedł czas na kolejne ulubione zajęcie dziewczyn, wieczorny zimowy nastrój sprzyja dobrej lekturze 
A propos, czy Wam także zdarza się usnąć przy książce? 

Mnie się zdarzało ale tylko przy tych szkolnych
AaA kotki dwa... teraz shhhh po cichutku, po malutku, gaśmy światła bo Nocne Elfy pukają już do okien. Dobrej nocy 


15 komentarzy:

  1. Śliczna ta diorama :-) dobrze, że ją zostawiłaś :-D Twoje panny są niesamowicie urocze :-) Klocki świetne.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że nie pogniewasz się, jeśli puszczę w świat informację, gdzie kupiłam klocki??

      Usuń
  2. O kurczę! Świetne :) a skąd te klocki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Klocki kupiłam w Auchan za 17zł. Oby Aga się nie denerwowała :-)

      Usuń
    2. Nie ma o co się denerwować, bo u mnie niestety Auchan nie ma ;) będzie za parę miesięcy dopiero :D
      Dzięki wielkie za info!

      Usuń
    3. Nie będę się denerwować ;-) klocki są świetne i każda lalka powinna je mieć ;-)

      Usuń
  3. Uroczy pokoik! Moim zdaniem ten laptopik jest dla nich w sam raz! Klocki super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiły komentarz. Nie wiem czemu przedostatnie zdjęcie wstawiło sie takie zaszumione, na innym blogu wstawiło się ładne, takie jak powinno być :-/

      Usuń
  4. Pokoik uroczy.... A klocuszki to skąd???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-* A klocki kupiłam w Auchan, to Lego Friends :-D

      Usuń
  5. Jestem pod ogromnym wrażeniem pokoiku. Jej może kiedyś mi się uda stworzyć takie cacko , ale wątpię . To tez jest nakład pieniążków potrzebny :(((. Piękny naprawdę jest marzeniem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fakt, trochę kosztował ale warto zainwestować bo pokoik zostaje na całe życie, można go dobudować a lalki musza gdzieś spać hihi, żart ;-) Mój Boże, jesteś tak zdolną osóbką, że z chęcią wymieniłabym się tym pokoikiem za Twój talent echhh

      Usuń
  6. Witaj. To znowu ja. Szukam tych klocków i nic. Lego i coś jeszcze tam pewnie pisało.... proszę o wskazówki.....bo błądze po klockowych regałach :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej, wysłałam Ci maila, jak będziesz miała problemy a koniecznie będziesz chciała mieć te klocki to kupię i Ci wyślę ;-)

      Usuń
  7. Dziękuję.... Teraz wiem czego szukać.. A bez nich też przeżyję..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń