Cute Bunny Holding Heart

LilySlim Weight loss tickers

poniedziałek, 24 lutego 2014

Entliczek pentliczek w koszyczku.... króliczek

Od weekendu stałam się posiadaczką czaderskich kicusiów. Poprosiłam o wykonanie ich dla mnie Panią Madzię. Ciesze się, że poznaję coraz więcej utalentowanych ludzi. Z pewnością te dwa kicusie to dopiero początek mojej kolekcji MagOOzabawek

A pudełko? Pierwszy raz dostałam tak zapakowany prezent, kompletnie sie tego nie spodziewałam, śliczne pudełko, jeszcze lepsza jego zawartość, byłam w szoku. Podobno MagOObox to wyjątkowe opakowanie dla wyjątkowych zabawek dlatego też pudełka nie wyrzucam, tak bardzo mi sie podoba, że będzie stało jako ozdoba, bardzo blisko króliczków  
 Nawet metkę mają swoją, uwielbiam dobrą robotę
 Entliczek...
 i Pentliczek

Kiedy słyszę, że coś jest handmade zyskuje dla mnie jeszcze większą wartość. Kocham wszystko co Handmade



4 komentarze:

  1. Cudne te króliczki! takie milutkie, piękna robótka.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ mi miło :) Baaardzo dziękuje i cieszę się że mogłam dla Pani wykonać te maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że mnie pani odwiedziła. króliki cieszą oko domowników i rozczulają serca każdego z nich. Dziękuję za pudełko. Mam nadzieję, że do usłyszenia jeszcze ;-)

      Usuń