Cute Bunny Holding Heart

LilySlim Weight loss tickers

wtorek, 18 marca 2014

Bubble wraca do domu!

Od jakichś trzech tygodniu Bubble jest poza domem. Wysłałam ją do Pani Agnieszki. Pierwsza próba poprawy makijaży przeze mnie wykonanej nie zaspokoiła mnie więc zakupiłam potrzebne środki i spróbowałam przelać swoją wizję na twarzyczkę biednej Bubble, z takim skutkiem, ze pofrunęła do Olsztyna właśnie do pani Agnieszki, dzięki Bogu Pani Agnieszka wykazała się dużą cierpliwością i sprytem i naprawiła co zepsułam ja. Poniżej przedstawiam zdjęcia, które otrzymałam wczoraj na gorąco od Pani Agi, te piękne zdjęcia są jej autorstwa i za jej zgodą zamieszczone u mnie, ja tylko dorzuciłam pewien malutki znaczek jak dobrze mi znany


Serdecznie polecam rączki Pani Agnieszki, gdybyście widzieli jak wyglądają Monsterki spod jej ręki

2 komentarze: