Cute Bunny Holding Heart

LilySlim Weight loss tickers

niedziela, 23 marca 2014

Małe rozmiary wzięły górę

Skala 1:12 jednak zwycięża. Marzenia się spełniają tylko, czasami, by się spełniło trzeba słono zapłacić. Moje małe marzonko już jest w domu, jest nim Pukife Ante. Nie wierzę, mam żywicę w domu!! Co prawda moim pragnieniem było i jest na pierwszym miejscu Lati Yellow ale cóż tu pisać, PKF była na drugim miejscu i ją mam, dołączyłam do grona posiadaczy żywiczek niah niah niah! Jeśli miało już się do czynienia z małą laleczką to nie da się o tym zapomnieć. To był spontaniczny zakup, surfowałam sobie po necie i dziwne przeczucie zawiodło mnie na Facebook, do grupy z ofertami lalek i tam ją zobaczyłam, nagle świat rozbłysł na miliony malutkich promieni a ja zamarłam, to była miłość od pierwszego wejrzenia, odezwałam się do jej właścicielki i tydzień później była już w moim domu a w międzyczasie śniła mi się co noc. A było to tak:

Ja - Co to? Kto to? Co się dzieje? Idę!

Ja - ???
PKF - Dzień dobry

PKF - Jestem, czy to tu miałam przyjechać? 
Ja -  Och, witaj Kochanie, tak, jesteś już na miejscu

Ja - jaka Ty malutka i  śliczna jesteś, chodź, wejdź proszę, zapraszam do środka

Ja - Chodź chodź, nie wstydź się, to teraz jest także Twój dom. 
Tak, moja Pukifee Ante, nareszcie ją mam, jest taka kochana, przedstawiam Ofelkę



Ja - Chcesz na rączki?? 

Ja - Jesteś moim skarbem


Jest niesamowicie wygimnastykowana, ma ogrom możliwości ruchowej 


A tu golasek, podobno każdy kto posiada tę lalkę musi koniecznie zrobić sobie własne takie zdjęcia 





Trzeba przyznać, że Ofelka wzbudziła duże zainteresowanie wszystkich moich lalek ale wszystkie się bardzo lubią i już zaprzyjaźniły

10 komentarzy:

  1. Gratuluję :) śliczna kruszynka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ona maleńka! Gratuluję! I niech Ci przyniesie duuuużo radości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest..... taki słodki okruszek....:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jest! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka Ona piękna !!!!!!
    Słodziutkie maleństwo :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lalka swoją drogą, ale mnie zachwyciły walizeczki :D mogę spytać skąd są (jeśli ebay to jaki sprzedawca^^) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można, kupiłan na ebay'u od http://www.ebay.pl/usr/fan21_hk Dodam tylko, że otwierają się ;-)

      Usuń
  7. Jest przeurocza <3 Taki mały cukiereczek :D

    OdpowiedzUsuń