Cute Bunny Holding Heart

LilySlim Weight loss tickers

niedziela, 30 marca 2014

Love sowe, HipHop Bunny


Witajcie kochani, ja tylko na chwileczkę. W dzisiejszym wpisie chciałabym zareklamować i polecić dwa bardzo bliskie mi blogi, które warto odwiedzić, może już je nawet znacie więc będziecie wiedzieli o co chodzi. Pani Basia dzierga przewspaniałe breloczki, zawieszki, broszki, wykona co tylko zechcecie, ja nie mogłam się oprzeć i zakupiłam sobie słodką pastelową sówkę, to moja faworytka

...Kicię Baletnicę

...jak i również Misię Baletnicę

Oczka mojej już się wycierają, to dlatego, że noszę ją cały czas przy sobie, w torebce. Wszystkie, jak widzicie, traktuję jako breloczki do kluczy, swoją drogą, Wy też nosicie tyle kluczy? Te filcowe maskotki można przypiąć do plecaka, torebki, kluczy, jak ja to zrobiłam, może to być doskonały prezent podarowany ulubionej koleżance lub przyjaciółce, na urodziny, imieniny, nawet chrzest czy komunię lub bez okazji, zwyczajnie z sympatii do kogoś, zresztą sami sprawdźcie a znajdziecie mnóstwo inspiracji. 
Pamiętacie moje kicusie? Postanowiłam dokoptować do pary trzeciego, tym razem był to HipHop Bunny



...i ma taki grubiutki, fajny brzuszek

Po więcej takich MagOOzabawek wysyłam Was do świata Pani Magdy, uwaga, grozi zachłyśnięciem się z zachwytu. Zostaliście uprzedzeni niahniahniah!!







5 komentarzy:

  1. Słodziaki...... Tylko się zachwycać... Szkoda ze ja czasu więcej nie mam to też bym sobie takie stadko wyprodukowała a tak tylko popatrzę i popodziwiam...Pozdrawiam ciepło.....
    Jak zrobić żeby kursor był taki słodki jak Twój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Mój kursor pochodzi z tej strony http://zapytaj.onet.pl/html_server.php?id=9290ae151b16d5c280c30965b342c8e4&preview=true&referer=http://zapytaj.onet.pl/Category/007,016/2,9148150,Jak_zmienic_wyglad_wyglad_kursora_.html Mam nadzieję, że ten link się otworzy :-)

      Usuń
  2. Dziękuję.. Masz może FB tworzymy nową grupę i byłoby nam miło gdybyś w niej była. Twój blog jest wyjątkowo piękny i dopracowany..

    OdpowiedzUsuń
  3. Grupa nazywa się "Wszystko dla lalek".. Dołącz proszę... :)

    OdpowiedzUsuń