Cute Bunny Holding Heart

LilySlim Weight loss tickers

niedziela, 29 czerwca 2014

Birthday Giveaway

Niedawno podzieliłam się z wami informacją o moich urodzinach, nie będę Was zanudzać cyframi, zdradzę tylko, ze to okrągła suma. A ponadto mój blog odwiedzano ponad 5 tysięcy razy, strasznie mnie to cieszy. W ramach podziękowania postanowiłam zorganizować rozdawajkę. 
Zwyciężców będzie trzech a do wygrania będą trzy zestawy
I Zestaw - ubranka dla lalki Pullip


II Zestaw - ubranka dla lalki Dal / Blythe



III Zestaw - gadżety do domku dla lalek



W przypadku gdy spośród uczestników zabawy nikt nie wybierze III Zestawu, zostanie on rozdzielony pomiędzy dwoma zwyciężcami zestawów z ubrankami. 
Jeśli chcecie wziąć udział w Rozdawajce - oto zasady:
1. Trzeba zostawić komentarz pod tym postem, koniecznie dodając numer zestawu, który chcesz wygrać
2. Umieść na swoim blogu informację o mojej Rozdawajce
3. Koniec zapisów upływa 13 lipca 2014 roku. Wyniki losowania ogłoszę w przeciągu 19 - 20 lipca. Powodzenia!!!

5 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu ale poprzedni komentarz się nie dodał... ale że jestem osobą konsekwentną i nagrody mi się podobają......
    Wszystkiego naj... naj aby na Twojej twarzy zawsze gościł uśmiech.... a jest bardzo ładny.
    Poproszę zestaw nr 3..... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyłączam się do świętowania. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze, dużo zdrowia, spełnienia wszystkich marzeń oraz wielu inspiracji.
    Ustawiam się w kolejce po zestaw nr 1
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego <3
    Oczywiście bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :-) poproszę o zestaw nr 1 :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 lat :) Zgłaszam się do zabawy! Jestem chętna na zestaw nr 2 :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Halo :) czy rozdawajka się odbyła? :)

    OdpowiedzUsuń