Cute Bunny Holding Heart

LilySlim Weight loss tickers

niedziela, 29 grudnia 2013

Dal Tinker Bell

Od jakiegoś czasu jest już z nami Dalcia Tinker Bell, do tej pory uważałam ją za najmniej ciekawą Dalkę i nadal tak uważam, dlatego też jest najtańszą lalką. Tinker Bell będzie moim spełnieniem marzeń i wizji na temat wyglądu lalki, będzie takim "królikiem doświadczalnym" i jako pierwsza pójdzie pod pędzel, repaint ale to za jakieś trzy miesiące. Oto jeszcze nie tknięta brzydulka - Dal Tinker Bell


4 komentarze:

  1. Nie jest tak źle ;) widziałam te panny przerobione i są całkiem fajne :) najbrzydszy dal moim zdaniem to Piotruś Pan :) Czekam teraz na nową odsłonę Dzwoneczka :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dal Piotruś Pan? A nie Pullip? Ja mam Pullip Peter Pan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz chodziło mi o Dal Pinokio ;-) przepraszam za pomyłkę :-)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Dziewczyny, co Wy ;) NIE MA BRZYDKICH DALI :D Każdy ma potencjał, wystarczy się nim odpowiednio zająć :)

    Tinker Bell jest ładniutka, żadna z niej brzydulka ;) Ale jestem bardzo ciekawa customu :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń