Cute Bunny Holding Heart

LilySlim Weight loss tickers

niedziela, 25 sierpnia 2013

Byłabym zapomniała

Zapomniałam o moich innych lalach, nie wiem czemu ja tak kocham lalki. Oto dwie lalki ręcznie dziergane na moje zamówienie, większa samodzielnie stoi, można ją dowolnie przebierać w zależności od pory roku jaka jest aktualnie lub dopiero nadchodzi. Zbliża się jesień więc jesienny strój pokażę dopiero wtedy. Każda wykonana przez inną osobę, idealna jako prezent czy dekoracja Twojego pokoju 

Nataszkę zrobiła dla mnie Aneta, rany co za talent!!! Jagódkę wykonała na moją prośbę Wiola. Szczególnym szacunkiem darzę wyroby handmade. Dziękuję Paniom Anecie i Wioli, na pewno jeszcze do Was się odezwę.

4 komentarze:

  1. Obie laleczki są piękne, przyjemnie się na nie patrzy i nie dziwię się, że kolekcjonowanie takich słodkich rękodziełek tak wciąga.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, mój "pokój lalkowy" to oaza spokoju gdzie uśmiech nie znika z mojej twarzy.

      Usuń