Cute Bunny Holding Heart

LilySlim Weight loss tickers

niedziela, 25 sierpnia 2013

Mała zapowiedż

W moim życiu małe szykują się małe zmiany. Przede mną przeprowadzka, wreszcie "na swoje" gdy tymczasem ja i moja plastikowa ekipa przygarnęłyśmy wędrowca prosto, który przybył prosto z baśni. Ale wracając do przeprowadzki to będzie to nie lada wyzwanie bo skok z (wynajmowanego) dwupokojowego wprost do kawalerki, ponieważ jestem kolekcjonerką miniaturek będę musiała większą część pochować po szafkach, piwnicach, aż ból mnie ściska na myśl, że zniknął mi z oczu. Będą musiały przeczekać swój czas w pudłach ale te ulubione będą oczywiście na widoku. Generalnie to teraz studiujemy gazetki o tematyce wyposażenia wnętrz. Będą w jednym ze sklepów meblowych zobaczyłam je! 
To laleczki Kokeshi, to ręcznie wykonane i malowane tradycyjne laleczki, które są charakterystyczne dla sztuki japońskiej.Wykonane są z drewna, lakierowane. Ostatnia - piąta, najmniejsza, dopiero dojedzie. Główki są ruchome, obracają się dookoła a niektóre dodatkowo przechylają główki. Dostępne na miejscu w sklepie oraz tu
Tymczasem z dziewczynami wybieramy się na spacer 
No i wspomniany wcześniej KTOŚ 

2 komentarze:

  1. Słodkie te Twoje Kokeshi. Udanej przeprowadzki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za laleczki i nie dziękuję za przeprowadzkę ;-)

    OdpowiedzUsuń